Mokiniai susipažino su Gavėnios, Verbų sekmadienio, Velykų ir Atvelykio tradicijomis bei papročiais, supažindino su kultūrine įvairove. Interaktyvios veiklos metu, per smulkiąją tautosaką (ketureiliai, sakmės, mitai, lalavimas, žaidimai) ir mono spektaklį dalyviai sužinojo, nuo kada imame laukti pavasario ir didžiosios šventės, kuo mums svarbi verba ir kokio tai augalo šakelės, kuo verba skiriasi kiekviename Lietuvos regione, kokios mistinės galios jai suteikiamos, kaip ir kada švenčiamas Verbų sekmadienis, kodėl Velykoms marginame kiaušinius, jų spalvų simboliai ir reikšmės.
Išmoko kiaušiniavimo ketureilį, kuris pravers šeimos Velykų šventės metu, ugdys santūrumą, susilaikymą. Žaidėme kiekvienam suprantamą, įtraukiantį, ugdantį pastabumą, loginį mąstymą ir vikrumą žaidimą „skraido–neskraido“, išmokome gandro paerzinimų. Pasigaminome neįprastą, konditerinį margutį: užmaišėme tešlą iš paslaptingų kiškio miltų, sutirpusio Velykų bobutės vežimaičio, saldžiausio boružėlių (dievo karvyčių) pieno.
Kupini įkvėpimo, šypsenų ir naujų žinių mokiniai grįžo į klases ne tik su pasigamintu konditeriniu darbeliu, bet ir su giliau pažinta mūsų krašto kultūra, tradicijomis.